Post by dawxoticperfde on Mar 8, 2022 7:02:51 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Toptracer Range ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Toptracer Range IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ riktiga pengar gratis ▞▞▞
▞▞▞ Toptracer Range 2022 version ▞▞▞
Bra överlag men mycket frustrerande att använda i version före dec 2019. Jag hoppas att ny dec-uppdatering hjälper. T.ex. kan inte dölja flera bilder du måste göra en åt gången och ibland sparade det inte ditt gömställe val. Hatar hur den bara beräknar bäravståndet i genomsnitt och inte det totala avståndet. Var bra om du kunde välja vilken du vill visa. Jag har precis börjat lära mig att spela golf och jag försöker använda Toptracer på banan för att hjälpa mig att bli bättre, jag önskar bara att min information faktiskt fanns kvar i appen. Det finns inget där. Det finns ingen historia om någonting. Det är frustrerande när du betalar extra för att använda den och du inte kan gå hem och analysera bilderna.
Skrubba min senaste recension. Var tvungen att logga ut och logga in igen för att uppdatera mitt konto. Mycket bra app!
Den här senaste uppdateringen tillåter mig inte att titta på min statistik eller topplistorna. Varje gång jag klickar på den stänger den appen.
eftersom uppdateringen inte låter mig logga in och fortsätter att be mig göra ett profilnamn, väldigt dålig app
Bra idé men appen kraschar när jag försöker titta på tidigare statistik.
Bra app att använda på räckvidd. Jag slog precis till green på alternativet "Närmast stiftet". Ger dig en bra uppfattning om ditt korta spel/järnspel.
Bra att hjälpa dig hålla koll på din statistik.
Anpassade klubbar, vad är poängen med att skapa dina anpassade klubbar)/namn om du faktiskt kan välja dem och använda dem i sortimentet...
Perfekt att använda på avstånd. Ansluts enkelt till Toptracer. Håller logg över mina klubbavstånd när jag tränar. Gör det roligare att träna. Gilla det.
Toptracer Range 運動 kafe
Bike Racing Games : Bike Game સિમ્યુલેશન bhzy
ger bra golfdata utan att behöva köpa dyr utrustning av typen Flightscope.
Lätt att använda, riktigt hjälpsam, kul också
Absolut älskar detta. Jag är så glad att driving range i min stad har dessa. Efter att ha använt dessa 2/3 gånger sköt jag min lägsta poäng på min hemmabana.
Skräp. Känner inte igen QR-koden.
Jättebra app. Det hjälper verkligen mitt spel
En nyligen genomförd uppdatering gjorde att de dolda bilderna lades till din statistik. Dessutom alldeles för många typer av spel nu. Håll det enkelt. Edit: problemet med dolda bilder har åtgärdats, tack!
Jag gillar den (tidiga) affären. Bra övning.
Fantastiskt läromedel. Älskar det
Inget sätt att radera historik.Akarakumbe
Fantastiskt att få den här typen av data på området. Inte säker på hur man fångar statistiken på appen men det gör övningen så mycket mer intressant!
Bra app, fungerar bra, bidrar till det roliga på driving range
Jag ger det 4,9 stjärnor, jag gick min första gång och hade en fantastisk upplevelse... Kurserna var bara lite animerade. Utmärkt verktyg för övning och lärande .... Bra idé för familj och vänner att ha kul.
Frustrerande men inte top tracers fel
Jag verkar inte kunna se mina historiska data i "vad i min väska"-poster?
Bra app passar bra med golfträning
Bra ställe att träna & förbättra min teknik, konsistens & allmänt allroundspel.
Så roligt och det har redan hjälpt mig att räta upp min körning!!
jag njuter av den här appen!
Jättekul med vänner! Ser fram emot att förbättra mitt spel genom att få feedback i realtid under träningen.
Fantastiskt för att behålla din data när du går till en Toptracer Range, få vädra din progression och behålla din längd för varje klubb
Toptracer Range 運動 kafe
Jättebra app. Har förbättrat min golf på några dagar, jag har nu en exakt uppfattning om mina klubbavstånd, nu är det bara att slå dem rakt, vilket detta också kan hjälpa till med.
Toptracer Range スポーツ cycl
Perfekt för att förbättra ditt spel nästan omedelbart
Mycket informativ och hjälper mig att träna mitt spel och hålla reda på utvecklingen
Endast 1 plats för NZ! Var bra att få mer, det ser kul ut. Christchurch-området vara bra! Hur sorterar vi!!!!
Har svårt att leva vidare
Ingen idé att ha den här appen... Jag använde alternativet Vad finns i min väska på min lokala bana för att försöka spåra mina framsteg med mina nya järn och allt den registrerar är mina avstånd per klubba utan att visa dig grupperingsbilden som du får på banan.
Laddas ner eftersom min lokala kurs just har installerat toptracer. "Spela nu" fungerar dock inte i appen så jag kan inte logga in på kursen och spara mina data, vilket gör appen meningslös.
Perfekt för att spåra avstånd, förbättringar, förändringar etc. Jag önskar att jag kunde se den visuella banan i appen på samma sätt som den ser ut i viken. Ett steg i taget.
Snabb n effektiv... Fantastisk personal n Moera, Lower Hutt!!!👍