Post by dawxoticperfde on Mar 8, 2022 6:40:06 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Summoner\u0027s Greed: Idle TD Hero ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Summoner\u0027s Greed: Idle TD Hero IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode øke poeng ▞▞▞
▞▞▞ Summoner\u0027s Greed: Idle TD Hero 2022 version ▞▞▞
Cinema 14 - Original Misteri Horror Escape Game Petualangan xzs
Absolutt ingen ferdigheter eller gameplay involvert. Bare se spillet, samle mynter for å oppgradere, se annonser for ekstra belønninger, gjenta. Jeg liker tårnforsvarsspill, men dette har ingenting å anbefale det.
Summoner's Greed: Idle TD Hero உத்தி pysq
Opplæringen er for vanskelig.
Jeg kjøpte den doble hastigheten og første gang jeg aktiverte det krasjet spillet, jeg åpnet det igjen og kjøpet/funksjonen var borte. E-poststøtte til både utvikler og Google play løste ingenting, fortsatt ingen refusjon og ingen funksjon. Avinstallerte spillet umiddelbart, håper dere skurker liker mine 4 usd.
Summoner's Greed: Idle TD Hero Strategy lhj
Kevin-dragens spesielle laserstråleangrep gjør ingen skade, er det en feil?
Den mangler mer detaljert informasjon om angrepshastigheten til monstre, altfor mange annonser for alt, samme familiemonsterbonus og forskjellige kart/hendelser og mer hastighetsbølge pluss en bonus på rask clear
Dette er et veldig morsomt spill, men når du har fylt opp alle plasseringsplassene kan du ikke fjerne dem, så du sitter fast med en felles hele spillet
Et pent lite spill, men nesten ingen av annonsene fungerer (1 av 14 nå) den siste var for 10 summoner stones (små svarte og røde) annonsen sier belønning på 5 sekunder, men er ikke en video, så sekundene gjør det ikke telle ned.
Jeg hadde det gøy i 10 minutter i dette spillet. Jeg lette etter knappen for dobbel hastighet og gjett hva jeg fant... Dobbel hastighet ;en grunnleggende funksjon i spill som dette; er låst bak en betalingsmur. Dette er latterlig og bør aldri skje i noe spill noensinne. Grunnleggende spillfunksjoner blir lønnsomme mekanismer, og dette er ikke greit...
Vel, jeg likte først dette spillet. Selv om den etter bare et par dager begynte å krasje hver gang jeg åpnet appen, gikk den til slutt så langt som å fryse mens jeg prøvde å laste inn Facebook-en min (som kobler til Facebook-en din er den eneste måten å lagre fremgang på), noe som førte til at lagringsfilen min bli slettet. Og selv om jeg fortsatte, ville jeg tapt på pengene jeg brukte. Jeg sendte en e-post til deres support, men har ennå ikke svart etter 3 dager heller
hei dette spillet er ganske morsomt og annonsene er morsomme. til nå har jeg ikke hatt noen problemer med å bruke denne appen!
Dette spillet er et agn. Ikke innhold, det er en pengefelle.
Dette spillet er en svindel. Betalt for doble annonsebelønninger: ingen annonser vises og kunne ikke doble bort mynter. Da sluttet spillet å fungere, jeg prøvde å installere på nytt og mistet all fremgang og kjøp selv om jeg var koblet til Google-kontoen min.
Summoner's Greed: Idle TD Hero સ્ટ્રેટેજી cla
Flott spill, men du bør legge til en funksjon der du kan se en annonse i minst 10 minutter 2x hastighet for de som ikke har råd til 2x hastigheten i butikken
Ikke et spill, men en Ads Watch-app som er mer lik det, det sa idel-spill, men spillet vil ikke gå videre, du må se det kjedelige som spill og tone og tone i annonser. Ikke nevnte innkallingsmonster har en veldig lav rate for noen anstendige monstre, avinstaller.
Avidité d'invocateur Stratégie nozy
For gammelt spill. Den har potensial, men trenger flere afk-funksjoner og effektivitet ved tilkalling. Spilte i omtrent 6 timer på fridagen min og så på annonser uten stans for power-ups og flere innkallinger bare for å få nye farger på monstre. På basisnivå er det ikke verdt det med mindre du er en 6 år gammel som sikler på et nettbrett.
Jeg skulle gi dette spillet fem stjerner, men hele spillet mitt ble tilbakestilt, jeg ble så sint at jeg nesten knuste telefonen min på grunn av denne tilbakestillingen, vennligst fiks spillet ditt og gi det en lagringsknapp fordi jeg jobber med det spillet i 1 måned og pengene mine og mytisk monster er bare bortkastet
"Idle"-aspektet av spillet fungerte første gang jeg hadde appen stengt og har ikke fungert siden. Hver gang jeg åpner appen på slutten av dagen, er det absolutt ingen progresjon eller belønning. Kunststilen er søt, det mashed up-konseptet er noe unikt og humoren er en fin touch også, men det blir kjedelig veldig fort. Spillet trenger definitivt mer energi – økt spillhastighet, mer effekt fra vfx og sfx – en slags «wow-faktor».
Okok-spillet kan ikke holde seg med det lenge... Blir lei etter en stund... Du må bare sitte og se på røyningene dine angripe ikke så mye å samhandle med...
Mange feil. Den lar meg ikke trykke på redigeringsknappen, så når du har plassert et tegn, er den der for alltid. Det er ganske dritt.
Spillet virker ok.. men mareritt vil ikke låse opp for meg. Jeg har slått normalt og hardt flere ganger. Noe som er veldig kjedelig. Og resten av spillet vil ikke åpne så .. er ikke spillet komplett ..?? Eller.. merkelig, frustrerende opplevelse
Jeg liker spillet veldig godt, men selgeren og dere vet skjermen kommer som alle bølger! Jeg vil gjerne at du kan endre hvor mye de kommer fordi de begynner å bli irriterende etter bølge 10, vær så snill, bytt den. Jeg liker det ikke sånn også vennligst gjør treffboksene nøyaktige for Trinity beam Vær så snill og takk ᕙ( • ‿ • )ᕗ beklager at det ikke er like irriterende med skjermen, men selgeren er en svindel>
Det var denne feilen i omtrent 2 måneder hvor jeg ikke kunne laste den ned igjen, men jeg har endelig gjort det! Helt elsker spillet.
veldig kjedelig, men søt karakterdesign. hater hvordan spillet stopper i 20 sekunder, så en liten fyr som ser på TV kan prøve å selge deg noe eller få deg til å se en annonse
Først trodde jeg ikke jeg kom til å like spillet. Men ærlig talt hvis du liker typer tårnforsvarsspill. Da er dette spillet for deg, det er faktisk et fantastisk spill. Det er bare én ting når jeg prøver å se en annonse, står det at jeg ikke har internett selv om jeg har godt internett og når annonsen fungerer og jeg så den får jeg ikke belønningen jeg skulle få for å se på annonse. Vennligst fiks dette.
Det er søtt, men det er ingen dybde, og det er et veldig lite anstrengende spill designet for å vise annonsevideoer.
IKKE SPILL DETTE SPILLET! DET ER EN SVINDEL! Inntil utvikleren legger til en måte å ha riktige sikkerhetskopier på, er dette aldri verdt å investere tid eller penger i. Periode. Å kreve en Facebook er ikke en akseptabel måte å gjøre det på. Å kreve at du kobler deg til Facebook for å ha noe som ligner en skylagring er helt uakseptabelt. Hvis du ikke har en Facebook og den gamle telefonen din går i stykker, mister du all fremgang, til og med p2w-kjøp. Rediger: Utviklere viser at de ikke leser anmeldelser eller bryr seg om svaret. Ikke lek!
Ikke bare er det unikt, det er veldig morsomt og blir nesten ikke kjedelig. Jeg vil 10/10 anbefale å prøve dette spillet for andre.
Bror, annonsene for dette spillet var sanne! Og ikke bare det, DE SKYVER IKKE ANNONSER NEDS I HALEN DIN! Sannsynligvis et av mine mest favorittmobilspill gjennom tidene på grunn av det lol.
Bra spill. Annonser valgfritt. Bra innhold. Grunnen til at jeg gir den 3 i stedet for 5 er fordi bølgene er alt for sakte. Det kan ta 1 time å fullføre et løp på 60 bølger. På grunn av dette får du mer gull av å ikke spille enn fra å spille.
1. Hei, gjør introen sene kan hoppes over! 2. VIKTIG, jeg logger min fb-konto på gammel enhet, etter det logger jeg denne på ny telefon og... mistet all data, det er s**k. Men når jeg bruker gamle enheter og spiller spill, vil alle tenke fortsatt være der, kan bare ikke synkronisere data, jeg prøver mange ganger, fortsatt funker ikke. VENNLIGST KONTROLLER DET, for jeg bruker penger og mye tid 3. Jeg føler meg alltid misfornøyd med den store mengden annonser. OMG, dette spillet er fullt Ads 4. Dårlig nettspill, bare for Ads 5. Veldig tregt spilling.
Fantastisk bare mobilspillet å spille et øyeblikk og fortsatt holde meg ønsket å komme tilbake. Et flott tårnforsvar og enkelt å spille.
Ganske morsomt spillet gir deg ikke 50 annonser hvert 2. sekund, spillet er jevnt og det er et ganske søtt spill
Hvorfor trengte fastforwarden å betale? Pluss hvorfor kan jeg ikke redigere monsteret mitt når jeg har plassert dem. Kunsten er stor siden de er søte, men det ser ut til at dette spillet melker spillere med penger, og noen ganger fryser annonser, og jeg trengte å oppdatere spillet mitt etter frysing, vennligst fiks dette og kanskje jeg gir deg flere stjerner.